Tänään on ollut aika sateinen ja kolea päivä, joten minä en ole käynyt edes ulkona.
Olen katsonut telkkua koko päivän, dataillut ja enpä kai muuta.

Otsikkona toimii tällä kertaa "Awwwwwws<333 ♥" ja ihan syystäkin ;))
Meillä kävi eilen vieraita jotka ovat tavallaan niin kuin sijaisperhe, että heille annetaan lapsia hoitoon kunnes joku adoptoi heidät.
Tällä kertaa heillä oli kaksi kolmisen viikkoa vanhat kaksos pojat :))<3 
Ne oli niiiiiiiin söpöjä<33
Mä pidin niitä koko ajan sylissä :'D
Siitä on oikeesti todella pitkä aika kun mä viimeksi pidin melkee vastasyntyneitä vauvoja sylissä.
Ne oli niin pieniä ja sulosia ! ♥

Mut joo, muihin asiohin.
Mulla on maanantaina enkun kokeet.
Ei oo kivaa vaikka enkku onkin aika helppoa...
Mutta mä aijon kyllä silti harjotella aika ahkerasti, sillä mä saan luultavasti joka kympistä jonka mä saan, niin 10€ ja joka ysistä, 8€ ;))
Musta tulee vielä rikas :'D
Joo hehhe.

Mutta mun pitäs nyt mennä ja me laitetaan kuvia Sofian kaa niin nopeasti kuin voidaan, mutta saattaa kestää vielä jokunen hetki ;))
En tiedä miksi Sofia ei ole kirjoittanut pitkään aikaan.
Hän sanoi minulle jotain että hänellä on ollut niin paljon kokeita yms.....
( Mullakin on olluu ;D )

~ Tanja

~ Live your dreams and believe in yourself ~ 

I love Justin Bieber ♥
You are our hero !<33
images?q=tbn:ANd9GcR5j7eRPK8EoZaeyFSVvR1

images?q=tbn:ANd9GcSnNre2jMJB7vf1kAhxa48

images?q=tbn:ANd9GcRWdCgHQizQctofgIaaSGU

images?q=tbn:ANd9GcTbzS8Bt9z8wpm9zKinMu1

images?q=tbn:ANd9GcTtHGAcrb8OyZ8wywweCc9

images?q=tbn:ANd9GcSuPJrtyrvNbt1R1QjmYTk

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

+ Selena Gomez ♥ Love u 2<33 (:

images?q=tbn:ANd9GcQFnbTfq_a4aH9pEt_eBG2

images?q=tbn:ANd9GcTwmSOXfArtG4x02_4VEgB

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Love ya C: