Moikka !
En varmaankaan kirjoita samaa kirjoitusta enää, joka tämä typerä netti poisti, mutta osan siitä kylläkin...
Eli meillä on nyt sitten vihdoinkin viimeinen koe tällä jaksolla, ihanaa ♥
Tätä olen ainakin minä odottanut jo pitkään, sillä tämä jakso ei oikein ole ollut mitä ihanin...
Sen sijaan seuraava jakso on kyllä ihan kiva ;)
Maanantaina on ysin aamu ( 9.20 ) , keskiviikkona on kympin aamu ( 10.20 ) , perjantaina taas ysin aamu, ja loput on kasin aamuja ( 8.30 ).
Me lopetetaan kylläkin joka päivä kolmelta ( 15.05 ) mutta ei se mua sinänsä haittaa.
Meillä on kuitenkin ihan kivoja tunteja ;))

Tänään olin laulu tunnilla, ja siellä oli kivaa.
Meidän ryhmään kuuluu oikeasti kolme henkilöä, mutta tänään olin vain minä paikalla.
Toinen oli kipeä ja toinen ei muistanut tulla.
Me laulettiin muun muossa "You raise me up" ja "My heart will go on" , molemmat ihanii biisei<3

Mulla nyt ei oo hirveesti muuta kirjotettavaa joten aattelin kirjottaa tänne sanat laulusta "You raise me up" :))


You raise me up

When I am down and, oh my soul so weary.
When troubles come, and my heart burdened be.
Then I am still and wait here in the silence,
Until you come, and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains.
You raise me up, to walk on stormy seas.
I am strong, when I am on your shoulders.
You raise me up, to more than I can be.

There is no life, no life without its hunger.
Each restless heart, beats so imperfectly.
But when you come, and I am filled with wonder.
Sometimes I think, I glimpse eternity.

You raise me up, so I can stand on mountains.
You raise me up, to walk on stormy seas.
I am strong, when I am on your shoulders.
You raise me up, to more than I can be.

( modulointi )

You raise me up, so I can stand on mountains.
You raise me up, to walk on stormy seas.
I am strong, when I am on your shoulders.
You raise me up, to more than I can be.

You raise me up........To more than......I can be...

Elikkäs siinä oli se texti (:
Toivottavasti edes jollain oli jotain hyötyä siitä ;))

Mutta mun pitää nyt lopettaa, kun niihin kokeisiin pitäis harjoitella.
Yritän kirjoittaa taas pian :))

~ Tanja

~ Live your dreams, 'cause you only live once ~




images?q=tbn:ANd9GcQdvI0_U2k36ngcSjA0tyg

Vampire Diaries<33


images?q=tbn:ANd9GcRkHGpSbAIqNnelxiHqG6p

Ian Somerhalder<33


images?q=tbn:ANd9GcRf8WQcCj7hUoWH_p_xyRx

Miley Cyrus (:<33



images?q=tbn:ANd9GcQ7u-gSRJKWfrJ7idZxA1v



images?q=tbn:ANd9GcR0U4qjrvi3pd8srVvAp8p


One direction<33 Lovely boys ;))



images?q=tbn:ANd9GcQ6VnPOqG86fgdFPqyNO0L


At last, the most amazing person in the world<3
JuStiN BiEbEr <33