Mä olin äsken hammaslääkärillä...ne poisti nyt jotain hammaskivee ja tällee ja se nyt ei ollut niin vaarallista, vaik se nyt kirpaski välil vähäsen. Mutta sitten, ne laitto sellasta kauheeta mönjää mun suuhun, joka maistuu ihan kauheelta ! Enkä saa syödä tuntiin, niin en saa sitä makuu mitenkään pois. Tää on oikeesti ihan kauheeta, mua alkaa oksettaa tää maku, enkä tiedä yhtään mitä mun pitäis tehdä ?! En todellakaan enää ikinä mee hammaslääkäriin... :// :D

Mutta joo, jotta teidän ei tarvitsis kuunnella vaan mun valituksii, niin attelin nyt sitten laittaa loput niistä kuvista :))

~ Tanja




Tässä Sofia meidän talon vierressä. Sanoinhan että näyttää vielä ihan rakennus työmaalta ulkoa ;))




Jaahas, ja minäää :D ( Tanja )








Sofia halus tän, vaikka mä halusin ton seuraavan kuvan, joten päätettiin laittaa molemmat :))




Eli tän mä halusin (:




Tää on cool !




Piileskelemässä vai ? :D




Oikeesti mä rakastan tätä kuvaa !<3 Sofia on hyvä poseeraa ;) Ens ku meiän piti ottaa tää kuva, niin meidän naapuri meni meiän ohi siitä, sitten se huusi silleen, et "Tästä tulee hyvä kuva!" Sit ens Sofia yrittää pidättää naurua et  kuva onnistuis, mut sit se kuitenki repes ja kuvasta tuli semmonen kiva nauru kuva :D Se oli aika huvittava tilanne vaikka se ei ehkä siltä kuulosta ;))




"Mun skootteri, mä ajan! Älä sano äiskällee..."  :'D Hehhee, joo siis aika omahyvänen hymy.. Hahha :P




Sofia ei tienny tosta kuvasta, se vaan tuli sieltä kulmantakaa juosten, sit se pelästy kun mä seisoin siinä, ja sit mä otin kuvan, ja tällanen siitä tuli. EIks ookki siisti :D




Ilta - auringossa...<3










Hahha, meiän vesitynnyrin minkä lie vieres :D




Ja Sofia mun jopolla<3

Okke, mut tässä nyt oli nää loput kuvista, ja toivottavasti tykkäsitte. Jos kommentoitte ulkonäköö voitte kyllä antaa kritiikkiäkin, mutta ei mieluiten mitään kommentteja et "LÄSKI, joo sairaan ruma, miten ees viititte laittaa tällasii kuvii" jne.

Kiitän ja kumarran (:

Ja siis:

~ Tanja
~ Never say Never! ~