Katastrofi !
Mulla on finni keskellä nenää :D
Se näyttää ihan kauheelta, mun nenä näyttää ihan joltain pellen nenältä ?
Sit siin oli ehk viel tunti sitten semmonen valkoinen niinku "pilkku" siin päällä mutta mä puristin sen...
ja sekin sattu ihan saaaairaasti ://
Jos jollain on kokemusta niin varmaan tiedätte että se sattuu aika paljon ku se finni on siinä keskellä nenää :D

Okei, mut siirryn tästä vähän toisiin aiheisiin, koska toi ei varmaan ollu mitenkään erityisen kiinnostava aihe ;))
Eli mulla nyt siis oli toi historian koe tos keskiviikkona...
Se oli aika nynny ja saan siit suunnillee 10- kosk meni 1p poist yhest jutus ;)) 
Mentii katos läpi se koe open kaa niin siks tiedän ;)) 
Joo en oo sit nörtti oikeesti mut toi oli todella helppo koe C:

Mut mua väsyttää aika paljon niin taidan mennä kohta nukkumaan (:

~ Tanja