Aattelin nyt laittaa tänne pari kuvaa Mollysta, jotka minä ja BFF:äni otettiin järkkärillä kun se oli meillä (: Ja joo, meillä li siis toooosi kivaaa ja syysloma oli todellakin tarpeen. Mä e ehi nyt kirjottaaniin paljoo, koska mulla on huomiseks semmonen viikko tehtävä koulus, ja se pitää tehä valmiiks... :// Tosi ärsyttävää, en jaksais nyt millään alkaa kirjottamaan mistään juutalaisist tai mistä lie ?! Se on niiin turhaaa :PP Mut jooo, nyt pari kuvaaa :)) Ainiiin joo, meinasin jo unohtaa et meen perjantaina kamun kaa Halloween bileisiin.. :D Siel on kivasti vaan sen luokkalaisii jota en yhtään tunne et kiva, mut yritän pärjäillä (Y) Siis mun kamu ei oo samas koulus ku mä ;) Ehh, mut siis kuviin :D







Awww, Molly sukassa ♥♥♥































Tää on ehk söpöin <3






Molly nuuskii saippuaa ;)) ♥♥♥




























Noniiin, siinä ne nyt oli ;)) Söpö eiks ookkin ;))<3 
Mut joo, vähäks nää biisit on hyviä :

( Rakastan Miley Cyrusta, Selena Gomezia ja Taylor Swiftkin on ihan hyvä, tai siis tosi hyvä mut en oo mikään sen "super fan" :D )
Ei järjestykses ;)

Taylor Swift - We're never ever getting back together
Taylor Swift - You belong with me
Miley Cyrus - Party in the USA
Selena Gomez - Who says
Selena Gomez - Hit the lights
Selena Goomez - Naturally
Selena Gomez - A year without rain
Justin Bieber - Beauty and a beat <3 (BAAB)

Tos on pari tosi hyväää, mut muitakin on ofc ;))<33

Mut lopetan nyt ;)
Huomisiiin (:

~ Tanja

~ Be Yourself and Never say Never  ~