Joo, tota mulla nyt ei oikein ole mitään tekemistä, mutta mä ajattelin taas laittaa pari kuvaa jotka oon ottanut pari päivää sitten (: Oon taas kivasti innostunut ottamaan kuvia. Mutta, eilinen päivä ei ollut mitenkään ihana... Kaikki meni mönkään ja minua ärsyttää juuri nyt ihan valtavasti ! Olin eilen menossa yhen kaverin juhliin/discoon. Menin sitten kaverin äidin kyydissä ensin Sofialle. Siellä sitten kaikki selittelivät jotain ihan outoa, että sinne juhliin on tulossa 180 ihmistä vaikka se ei todellakaan pitänyt paikkaansa. Kaverini äiti vei meidät sinne ja sanoi että emme saa jäädä sinne koska sinne tulee niin paljon ihmisiä. Mutta kyllä hän sitten loppujen lopuksi suostui jättämään minut sinne. Sitten hetken päästä äiti soittaa minulle ja snoo että minun pitää mennä heti kotiin koska hän oli kuullut siltä minun kaverini äidiltä että sinne on tulossa niin paljon ihmisiä. Yritin seliittää että sinne oli tulossa noin 20 - 30 ihmistä eikä yhtään sen enempää ! Mutta ei...Jouduinkin sitten sieltä kotiin, ja miten kävikään sain kuulla että siellä oli ollut 25 ihmistä, että kiitos vaan  taas äisille joka oli aivan liian hysteerinen. Kannattaisi hänenkin jo ymmärtää että olen 13v, en suinkaan 2v ?

~ Tanja


Pictures..




My cute little Molly<33 Mun ihana pikku Molly on maailman söpöin hamsteri (:<3





Naaawwww, Molly heräilee ;)) ♥





Kui söpöö ♥





Ja taas itsemurha puuhissa x) Mollylla on semmonen pallo jossa se voi niinku pyöriä, ja se on aika kätevä, sillä jos on semmonen, niin ei tarvii, tai siis pitäisi tarvii koko ajan seurata että mitä se tekee. Mutta Molly on jo kaksi kertaa pyöriny rappuset alas sillä pallolla...Onneks ei käyny mitän, mutta jos te, joilla on hamsterit haluutte semmosen pallon, kannattaa ens kattoo ettei se voi pyörii mistään alas ja satuttaa itseään ! (:





Tossa on meidän ihana pikku kisu ♥ Aksu, I love u<3 





Minä ruoan laitossa, Sofia kuvas ;)) Tehtiin Sofian kanssa makarooneja :D




 





Sofian vuoro katsoa...Ei kylläkään ollut mikään hyvä idea antaa Sofian laittaa ruokaa sillä hän sitten puolestaan tiputti lusikan tuonne kattilaan.. x) Hyvä Sofia ;))






Siis aivan mahtava ilme !





Vähän väärässä järjestyksessä nää kuvat, mutta tässä mä sitten laitan ne makaroonit sinne kattilaan C:




Eiks ookki aika magee hella meillä !? (;





Nice hair, mascara, eyebrow pencil and foundation x)  hehhe !





Sofia halus laittaa tän koska sen mielestä mun tukka on jotenki niin kivasti täs ? :D




Duckface...






Beautiful Sofia (:





Must tää on aik magee ♥





Tää kans<3 Oonpas mä nyt ylpee ittestänikun osaan kuvata näin hyvin (;





Aksu<3 + meil on uus sohva, saatin 70 % alennusta siitä :D














Mun söpö silmä, täs mulla on kyllä ihan liian vähän ripsarii... :D




I - H - A - N - A !<3


Mutta mä nyt taidan tästä lopetella :))

~ Stay strong, and never EVER give up, Never say Never ~