Heippa vaan taas (:
Minä niin odotan että kohta on syysloma<3 Ja ihan syystäkin, sillä paras ystäväni tulee meille. Hän asuu Ahvenanmaalla ja näemme vain 3 - 4 kertaa vuodessa. yleensä näemme, kesälomalla 1 - 2 kertaa, syyslomalla tai hiihtolomalla kerran, ja joululomalla kerran. Minulla on häntä ikävä joka ikinen sekunti, ja toivoisin niin sydämmestäni, että hän muuttaisi takaisin Suomeen<3 Mutta toisaalta, sitä kunnioittaa joka hetkeä paljon enemmän nyt kun ei näekkään joka päivä, kuin jos näkisi joka päivä. Tällä tavalla olen oppinut kunnioittamaan ystävyyttä paljon enemmän, ja ystävyys on minulle todella tärkeää ! En ikinä halua menettää ystäviäni, sille he ovat minulle kaikki kaikessa ♥ Love u Kiara<3 ( Ja mooonta, monta muuta ofc ! )

Muuta joo vähän tylsimpiin aiheisiiin. Minä olen sitten taas vaihteeksi kipeä. En ole mitenkään hirveen kipeä, mutta olen ollut hemmetin väsynyt, päähän on sattunut koko päivän, ja kurkkukin on ollut vähän kipeä :// Ärsyttävää, mutta nyt laitan tänne vielä pari kuvaa ja sitten menen nukkumaan sillä olen sairaan väsynyt.


images?q=tbn:ANd9GcQLP5nDAoDLtUYzYBpFruy


Cute<33


images?q=tbn:ANd9GcQvW6jhRz_Vz3KcPsyGgzH


Nawww !<3 Yeah C:


images?q=tbn:ANd9GcRABiC2QWCw74KuxZ-f-pe


So true !<3


images?q=tbn:ANd9GcTSrSkG06bn2Jp8VmzqORt


Kristen Stewart<3 She's an amazing actress (:


images?q=tbn:ANd9GcRWfkXA2wf_hL-aO8PsCd_

Kristen Stewart on todella nätti ! Tietääkö muuten kukaan, että onko Robert ottanut Kristenin takaisin, vai ovatko he yhä erossa ?


images?q=tbn:ANd9GcSJLi7o8Ux8HnAGLEve4yZ


images?q=tbn:ANd9GcQr9L7jGyjB4OBEetamcyv

Kristen ja Robert on niiin söpöjä yhes<3


images?q=tbn:ANd9GcQHPDR0qIQkZx4-K3HxQa6


Taylorkin on yli - söpö ♥


images?q=tbn:ANd9GcRFb9QxKDEFVBist_tQzua


Tyksitteks te Robinista ? Mun mielest se on ihan ok ;))


~ Tanja