Moikka vaan :))
Sain siis tänään siirretty ne kuvat tänne tietokoneelle. Olen jo pitkään yrittänyt mutta kun tämä data nyt aina sekoilee joten se ei oikein ole toiminut. Mutta joo, tämä päivä on sujunut ihan hyvin ;)) Olen ollut kavereitten kaa ja dataillut ja näin pois päin, Minulla on kyllä taas vaihteeksi aika moinen päänsärky, mutta muuten kaikki hyvin :)) Vähän stressiä kylläkin kun koulussa on kaiken maailman kokeet ja kaikki on vähän sekavaa, mutta kai ne kokeet sun muutkin on kohta ohi.  Minulla oli eilen terkkarilla. Ihan hyvin meni kyllä... Olin kai jotain 157.5 pitkä ja painan 40 kiloo...Joo ja terkkari vaan alko kysellä siinä että syönkö tarpeeksi ja juonko maitoa ja että aamupala on pakko syödä kun olen niin alipainoinen jne. Mutta kun olen koko elämäni ollut alipainoinen niin hän sanoi että parempaan päin on jo menossa kun painoin vitosen keskivälis noin 28 kiloo niin että joo...Aika järkyttävältä kuulostaa kun olen painanut niin vähän...Mutta musta jotenkin tuntuu siltä että haluisin näyttää laihemmalta. Olen laiha ja tiedän kyllä sen, ai normaali, mutta musta tuntuu että tosi monet jotka tunnen on mua laihempii ja haluaisin olla yhtä laiha...Mutta anoreksiaan en aijo sairastua joten syön kyllä ja tälleen en minä nyt syömättä ole, en voisi olla sillä ruoka on hyvää :D No joo mut mä lataan nyt sitten tänne pari kuvaa (:




Funny Camera ♥ love u ;))





Mascara, foundation and eye brow pencil :)) En oikeastaan tarvitsis kulmakarba kynää sillä mull on aika tummat kulmakarvat mut haluun korostaa niit niin siks värjään ;))


 






:))





lenkiltä just tullut ;)) Aika hotti oon :'D





Tässä viel + eyeliner :)) I love make - up !!






You make me smile, you make me laugh, you make me happy and you make me feel pretty ! Without you, I would be nothing more than worthless ♥





Ahhhh, sexyyyy, duckface <33





Hahha, I look kind of scaryyy ;))





I can't live without you, so please, never leave me alone ♥





Rakastan kuvailuuu, se on ihanaa, varsinkin ittesetään ku ottaa ♥ Noei vaa :'D






Coool C.













I hate PIMPLES ! Arghh ! ;(



Mut joo, tässä nyt oli pari kuvaa musta :)) Toivottavasti tykkäsitte, ja voitte kommaa et mitä tykkäätte ulkonäöst :)) 

See u guys, bye :))

~ Tanja

~ Stay strong and Never say Never ~