Heyy !
Hohho, ku oon jo vähän väsyny tähän hommaan...Ei oo aina helppoo kamujen kaa ://
Musta alkaa jo vähitellen tuntua siltä, kun mun kaverit ei edes oikeesti tykkäis musta.
Esim sillee et jollain on aina jotain sitä vastaan et tultais meille ? Aina ne vaan on sillee "miks aina teille ?".
Sit mä siinä ajattelen itekseni, et  "Joo, oon saattanu kysyy montakin kertaa, mutta ei me ikinä meille edes olla tultu kun sitä vastaan aina ollaan..."
Se ei todellakaan ole kivaa. Mitä vikaa meiän talossa/kodissa on, vai onko vika kenties minussa ?
Tollaset ajatukset pyörii mun päässä aika usein nykyään :( Välil tuntuu siltä että paras kaverini Kiara on ainoa ihminen johon voin luottaa ? ♥
Mutta hän asuu Ahvenanmaalla joten en näe häntä niin usein, mutta onneksi hän tulee suunnilleen 2-3 viikon päästä taas meille (:
Se on ihanaa, hän saa minut aina paremmalle tuulelle ja osaa auttaa jos minulla on vaikeaa - true friends ♥
( Ja en nyt tarkoita mitenkään että en ikinä voi luottaa keneenkään muuhun, sillä tottakai voin, mutta en kaikissa asioissa...Ja muut kaverini ovat kavereitani, tuntuu vain välillä siltä kun he eivät pitäisi minusta, ja se ei tunnu hauskalta. En nyt ole vihainen kaikille kavereilleni, vain parille, Sofia en sinulle ;)) )

Mutta vähän iloisimpiin aiheisiin :))
Tai no iloisia ja iloisia ;))
Mentiin eilen tapaamaan mun kaverin exää :D oltiin sovittu et tavattais kello 18.00 yhes paikas, mut siis mun kaverin piti mennä piiloon kosk se ei ois sillee saanu olla siel ;)) Mut sit ku kello oli 18.00 niin se ei tullu, me odotettiin puol tuntii, mut se ei ilmestyny joten me lähettiin vetää.
Sit se textas jotain kello 19.40 sillee, "sry et en tullu, olin juhlis ja ne veny vähä."
Ei siitä sitten sen enempää ;)) meen taas tänään taapaamaan sitä mun siskon kaa, ja se menee sinne piiloon. :D
Se textas mulle pelottavan asianki jotain pari päivää sitte, jonka takii mä nyt meen treffaa sitä :D 
Se textas et  "Mull on sullee asiaa, tai siis kysyttävää jonka haluun kysyy kasvotusten, joten millon voit olla ?"
Vähän scaaaryyy...
Mut jooo, toivottakaa onnee mulle et selviin hengissä sieltä pois :D (Y)

Nonni, mut mä nyt olen kirjoittanut taas aika paljon, joten mä taidan mennä nyt (:
Kirjoitan vielä illalla että miten siellä sitten meni ;)

~ Tanja

~ never say never ~
♥ 


images?q=tbn:ANd9GcQpplXNBII94QKqVXUpdeL



images?q=tbn:ANd9GcSv7Rm94DmV21DM9vmdXwC

I Loved your hair when you had it like that<3


images?q=tbn:ANd9GcS-lsoRMaAnKnDdfmJfUGN

Young Bieber<3 Cutie ♥


images?q=tbn:ANd9GcTRwg3gCmI-D6vpIIumZTT


Ja nykyaikaan :D

images?q=tbn:ANd9GcSdo7nImJKc3BhENZvtcPf



images?q=tbn:ANd9GcSVS-Fy0QNppM7_zBgNBnB

Love your smile Bieber <33

I'm done for now ;))