Me oltiin tänään Sofian ja teatteri ryhmän kanssa katsomassa Cirkus Finlandiaa. Se oli ihan mahtava ! Kaikki numerot oli niin ihania ja mahtavia. Loppu huipennuksessa olin jopa ihan paniikissa et "älkää tippuko, OMG, ne tippuu, ÄÄÄÄÄÄ!" :D Eli tollasta meininkiä sitten siellä, ft. Sofia, Melinda, Nina ja Roosa :)) Ninan vieressä oli ihan mukava istua kun kikatettin koko ajan ja naurettiin, eli hauskuuden puutetta ei todellakaan ollut ! Siitä voivat kaikki olla varmoja. 

Kotimatkallakin autossa oli hyvä meininki...Musaa tuli aika kovalla ja stereot päällä ja aaah ♥ Oli ihanaa, ja läppää vedettiin koko ajan + tanssittiinki siellä jos sitä nyt siis edes tanssimiseksi voi kutsua ;))

Mutta sitten vähän ärsyttävämpiin uutisiin...Mua niin ärsyttää sellaset jutut ku tyypit kysyy jotain asioita multa, silleen, et voiks ne tehä sitä ja tätä, ja sit ne on kuitenki jo tehnee sen. Niinku et mitä ne edes kysyy ? Mun mielestä ne sais kyllä luvan kysyä ennen kun ne on tehny kaikki jutut. Sit vielä kaiken lisäks ne jutut on semmosii, et ne tietää etten haluu et ne tekee niitä, ja sit ne ei ees kunnioita mun vastauksia. Esim tällee: 
- Saanko mä näyttää mun kaverille sen jutun minkä sä näytit mulle sillon kerran ?
- Älä kerro, mä sanoin ettet saa kertoo kellekkään...
- No ei sillä oo mitään väliä, mä kerron.
jne.

Sit vaan oon siinä sillee, jaahas, kiitos vaan. Et mitä järkee tossa oikeasti on ? Ei mitään...Toi on niiiiiiiiiin turhanpäivästä. Oikeesti. Miks kukaan ei ikinä voi kunnioittaa sitä mitä mä haluun ? No ehkä vähän liioittelua, mutta siltä se ainakin välillä tuntuu...Ja musta jotenkin tuntuu et mun selän takanakin puhutaan aika paljon. Se ei oikeasti ole kivaa ! Oli sekin asia tosi kivaa, kun pyysin mun kaverin samaan teatterikouluun kun mä. Se oli kivaa, mutta sitten yks mun toinen kaveri sattu kuulla kun me puhuttiin, ja sitten se tuli siihen heti silleen et "Muaki kiinnostaa tollaset jutut, voinko mäkin tulla ?" Mä olin siin jo heti silleen, joo jeeee...Kosk se jota mä eka pyysin, on sen toisen hyypän besu, ja miten ollakkaan, niin arvasin että siinä käy silleen miten arvelinkin. He ovat vain kahdestaan. Menevät sinne yhdessä ja feidaavat minut vaikka alun perin piti mennä kaikki yhdessä. Se ei oikeasti ole kivaa ! Toivoisin että ihmiset ymmärtäisivät, että muillakin kuin heillä on tunteet. Koulussakin aina/yleensä tuntuu siltä kun minut jätettäisiin ulkopuolelle ja että minusta puhutaan pahaa. :(( Eikä minulla ole edes lähellä ketään kenelle voisin puhua. Bestikseni asuu Ahvenanmaalla ja hän on ainoa ihminen jolle voin kertoa kaikki salaisuuteni. Haluaisin niin sydämmestäni että hän muuttaisi takaisin<33 Hän on ihana, voin avautua hänelle mistä vaan ja hän osaa kyllä yleensä auttaa, tain edes parantaa oloani hiukan. Mutta joo..Sry jos teitä haittaa että avaudun mutta ei ole ketään kelle puhua. :'( Mulla vaan on aina niin yksinäinen olo. Välillä tuntuu siltä, kun se olisi siks, koska mulla on vinot etuhampaat ja vähän semmoset "apinamaiset korvat" suoraan sanottuna, + että minulla on finnejä aika paljon. Että onko se sitten oikeasti mun ulkonäön takia ? En tiedä mutta en kyllä juuri nyt jaksa sitä edes miettiä. Pitää mennä, mutta laitan tänne vielä pari kuvaa...




Hunger Games<3



images?q=tbn:ANd9GcSdVABk9AdhtPoeKcXZpVJ


uuuh, cool<3 




images?q=tbn:ANd9GcT4YZ-Y3dmLFZ_n6D6-5nx

Rento tyyli tämä. Rento tyylikäs mekko, aurinkolasit, laukku, matalat kesäkengät ja koruja (: Ihana asustus !



images?q=tbn:ANd9GcSPXcvRHy_vXFvlw3jvhoZ

Söpö<3


images?q=tbn:ANd9GcTMcSr_OiXCSe7_A-3c4MP




images?q=tbn:ANd9GcTo0Ny1XiEonRq-Dd3u4hT

Hell yeah ! math suck !



That's it for today (:

~ Tanja

~ Never say Never ~