Moikka vaan :))
Enkun kokeet siis oli tänään, ja oli niin helppoo et huhhuh ;))
Ei oo aikoihin ollu niin helppoo koetta. Ja hyvähän se on tietenkin (:

En tiedä miksi laitoin tuollasien otsikon, tai no tiedän silleen mutta en nyt kuitenkaan aijo avautuu tässä blogissa hehhe ;))
Tai no, voinhan minä nopeasti kertoa jotain.
Okke, oon ihastunu yhteen poikaan, joka ei varmaan tod oo ihastunu muhun jne...
Se on tosi söpö, sillä on ihana hymy jajajajaa, en tiedä se nyt vaan on muutenkin tosi hauska ja huumorintajuinen ;))
Ongelma on siinä että se on rakastunut yhteen mun tosi hyvään kaveriin....
Ja mä niinku tyksin siit vieläki, vaik mä oon 99 % varma et se ei tykkää must. Joo tiedän vähän sekoo.
Hankala tapaus mutta en jaksa selitellä sen enempää.

Ja sitte mun toinen ongelma on, että mun toisen tosi hyvän kaverin exä on ihastunu muhun...
Ja en khyll tyksi siit, ja se haluu nähä mut kasvotusten tänään, koska se sano et sillä on kysyttävää jonka se haluu sanoo kasvotusten :D
Ja mä oon niinku ihan paniikissa ja ÄÄÄÄÄÄ !
Kommatkaa jos on vinkkejä  ;))

Mut mun pitää lopettaa, koska mun kaveri tuli kylään.
Kirjotan taas joskus ehk illal.

~ Tanja

images?q=tbn:ANd9GcTl98n2R4Hkp3stCE4ZJzd

Selena Gomez<3
Love you (: ♥