Juu eli siiis, minä nyt sitten saan sen Iphonen jonkun ajan kuluttua, mutta joudun ensin maksamaan omista rahoista noin puolet, ja äiti ja isi maksaa takas sitten joskus :D + että mä aijon ostaa mun BFF:n veden kestävän digi - kameran ♥ Ja koska oon sen paras kaveri, niin saan sen viel halvemmalla, kun muuten joten saan se jotain 90 - 100 € varmaan. Ihanaa<3 Eli mä saan kameran ja Iphonen, sit mun pitää vielä säästää dataan, ja sitten kun mulla on se, niin kaikki on kivasti ! (; Jee, saan varmaan nekin rahat kasaan viimestään kesällä sen jälkeen että mulla on ollut syndet, joten sitten mulla on data, kamera ja Iphone :D Vähäks mun elämä on ihanaa ♥ x)

 
Nonni ja mun pitää ihan just mennä, mutta pari kuvaa kyllä ajattelin vielä laittaa (:


images?q=tbn:ANd9GcRyG9hEATe4Qk2dBwUV7rZ

Mileylla on ihana tyyli<3




images?q=tbn:ANd9GcQ2JcDXgF1fjboKOAILnZR


Ihana asustus tämäkin !


images?q=tbn:ANd9GcToWy7tDkMq5hiXSQ5blmK

Gorgeus ! (:<3


images?q=tbn:ANd9GcQ1_raMdkmyZDFTUsug8n6

Todella kaunis muotikuva Selenasta (:



images?q=tbn:ANd9GcRpmP29R0V8byetLyIl8EF

Aika perinteinen arki - tyyli ;)) Mutta todella kaunis näky tämäkin C:



images?q=tbn:ANd9GcQTHqdZoY4cLpRQGE4X52k

Selena on todellakin tottunut poseeraamaan, taas jälleen mahtava kuva !



images?q=tbn:ANd9GcTa9M11BtZPuDoi5BTiAKO

Bling ♥



images?q=tbn:ANd9GcTblYmRU-9iJ6wk-d7L0N1

Bellaa esittävällä kristen Stewartilla on Twilight elokuvissa ihania rentoja vaatteita, mutta tyylikkäitä kuitenkin ;) Rakastan Twilight elokuvia, Kristen/Bella on todella kaunis. Hänen kasvonsa ovat mielestäni täydelliset ja hän vain on ihana ! Vaikka hän nyt pettikin Robertia, niin rakastan häntä silti. Mielestäni se oli tyhmästi tehty, mutta fanitan häntä niin paljon, että en voinut vain vihata häntä siitä syystä, vaikka se olisikin olut aika suuri syy vihata häntä. Olin kyllä aika järkyttynyt kun kuulin siitä uutisesta, ja en voinut uskoa sitä todeksi, mutta kun kuulin  kaikkia kauheita asioita mitä ihmiset sanoivat Kristenille, minua kävi häntä todella sääliksi. Lisäksi kun kuulin että Robert ehkä ottaa hänet takaisin, ajattelin että kaikki kyllä varmaan järsjestyy, ja nythän he asuvat kai taas yhdessä :))



images?q=tbn:ANd9GcQ8CwYQfB50pz0EcqgpGaK

Lovely ♥


images?q=tbn:ANd9GcTCRCdfiE70NtEjVSbxVOP

Nina Dobrevkin on aivan mahtava näytteliä. Hän on todella laiha ja hänelläkin on ihana tyyli. Hän on luonnon kaunis, eikä kylläkään käytä paljon meikkiä vapaa - ajalla. Rakastan hänen hiuksia, ne ovat ihanan ruskeat ja pitkät<3 Haluaisin itselleni samanlaiset hiukset ;))


images?q=tbn:ANd9GcROyA98mZc_ccWWFsZCCU9


images?q=tbn:ANd9GcSPxs1nVqeL7kzm4oRJ3jQ

Hänkin on opetellut poseeraamista, sillä tämäkin kuva on maahtava !



Mutta minä taidankin nyt mennä :))

~ Tanja

~ Never say Never


images?q=tbn:ANd9GcRZATa_7OZsfAn1QYZq7JO


images?q=tbn:ANd9GcSCw8dfWvkjItL8Bz7XuWo



images?q=tbn:ANd9GcSseMrkP8LQ7kPfE_Qrjkk



images?q=tbn:ANd9GcTu05x8szJWvuleJLzQNuf

Ihania muoti - kuvia ! olisin voinut laittaa monta, monta lisää, mutta minun on todellakin pakko mennä nyt ;)
Kirjoitan taas huomenna (:

images?q=tbn:ANd9GcS6htG3cZZ9VCKljEnzjyd



images?q=tbn:ANd9GcTQvMlrSoc70R-3_rBw03G


images?q=tbn:ANd9GcQb5ZBduawwpgdEkxxz1_X

And at last, my lovely babe, Justin Bieber<3