Heyy !
Me ollaan menossa shoppailemaan verhoja ja mattoja meidän huoneisiin kun mehän ollaan siis juuri melkein muutettu. Tai no ei ehkä ihan juuri, mutta ei nyt olla aikasemmin ehditty verhoja ostaa. Minulla on jo matto mutta siskoilla ei ole ;).  Voin laittaa vaikka kuvia mun huoneesta sit kun saan sen vähän parempaan kuntoon, mutta kaappikin pitää saada valmiiksi ennen kuin alan kuvia laittamaan. Kukaan ei kyllä varmaan yhtään sitten arvaa että mitä julisteita mulla siellä on.. :D hehhe ! 

Mä saan kohta Iphone 4s ! Se on niiiiiiiin ihanaa<33 En oikeesti voi uskoo että mun iskä vihdoinkin suostu ostaa sen mulle kun mun känny on menny rikki :D. Saan varmaan 32Gb, vaik iskä sano et 16Gb riittää mutta mä sanoin sille että se ei riitä kun mun BFF:ällä on 32Gb ja se on käyttäny jo melkein kaiken, niin kai se sit suostu ostamaan sen 32Gb. En vielä oo ihan varma että haluanko valkoisen vai mustan mutta luulen että otan sen valkoisen, sillä siskoni haluaa kans Iphonen ja hän haluaa mustan joten otan varmaan siitä syystä valkoisen ;) Sitten aijon ostaa siihen semmosia ihania kuoria <3 Justin Bieber - kuoren, Amerikan lippu - kuoren, Englannin lippu - kuoren ja one Direction - kuoren ♥ Wonderful<3



 












images?q=tbn:ANd9GcRAA3T9azLtNhc4JIxBsau



images?q=tbn:ANd9GcQhm0F4xxkjKsR3kezMnDM



images?q=tbn:ANd9GcS_AktMUmxwhjTLKgaxIvD








Love those, have to go ♥


~ Tanja